Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 11, 2009

Aku bersalah.. maafkan daku..


Aku bersalah...
Maafkan daku..

Aku tersilap mentafsir..
Maafkan daku..

Ku ungkapkan kemaafan..
Dia diam membisu..
Aku buntu..
Salahkah aku?
Ya, aku mengaku..
Maafkan daku..

Tiada niat dihatiku..
Membuatmu menunggu
dan terus tertunggu-tunggu..
Maafkan daku..

Hatiku berat..
Hatiku gundah..
Hatiku tiada tenteram..

Melihat dia terus membatu..
Rasa bersalah terus menghantuiku..

Apa dayaku??
Semuanya sudah berlalu

Kalaulah..
Aku mampu mengulang masa itu
Kalaulah..
Aku mampu membetulkan yang telah berlaku
Kalaulah..
Kalaulah..

Namun tiada upayaku..
Yang berlalu itu telah berlalu..
Tidak mungkin dapat ku undur waktu itu..

Rajukmu pengajaran buatku..
Moga tidak ku ulangi lagi..
Ku tagih kemaafan darimu..
Moga akhirnya kau ceria kembali..

Aku bersalah..
Maafkan daku..

Ya Allah, ampuni daku..
Moga tiada lagi hati yang terluka keranaku..

No comments: